sobota, 10 sierpnia 2013

Ankieta "Caritas"


Przeprowadziliśmy dzisiaj ankietę (o którą prosił Caritas) pt. „Moje wrażenia z kolonii Caritas”. Chociaż dzieci wiele już powiedziały na naszym blogu, warto przytoczyć niektóre odpowiedzi, zanim oddamy karty na Kawęczyńską.

Pytań było osiem:
  1. Co sprawiło mi największą radość?
    -wejście na górę Jaworzyna
    - pójcie na basen i dyskoteka
    - poznanie nowych osób
    - wspólne zabawy i wędrówki po górach
    - że zawsze dochodziliśmy na szczyt
  2. Co mi się podobało?
    - jak kąpaliśmy siew basenie
    - widoki
    - jak graliśmy w siatkówkę Hobbitów
    - zabawy, góry, wycieczki, basen, piłka nożna, ludzie, wychowawcy
    - muzeum
    - podobało mi się wszystko
    - spotkania wieczorne
    - jak wspólnie śpiewaliśmy
  3. Za kim będę tęsknił?
    - Katy, Jasiek, Zosia, p Grażyna, p Emilka, p Ania
    - za nowymi przyjaciółmi poznanymi w tym miejscu i na tej kolonii
    - za koleżankami
    - za całą kolonią
  4. Za czym będę tęsknił?
    - za widokami gór
    - za fajną zabawą
    - za wędrówkami
    - za górami
    - za wspólną zabawą
  5. Czego się nauczyłem?
    - samodzielności
    - paru piosenek, tańca, a także wspólnych zabaw
    - angielskiego i piosenek
    - tańców i rannego wstawania
    - wiele o Muszynie i Starym Sączu
    - mówić po angielsku
    - nauczyłam się być otwarta dla innych
    - żeby się nie poddawać
    - nowego tańca
    - bawić w zabawach, których nie znałam
  6. Co zapamiętam?
    - że Muszyna była państwem
    - przyjaciół
    - zdobyte szczyty i widoki
    - jak się męczyłam wejściem na górę
    -grę w ping-ponga i siatkówkę
    - poranną rozgrzewkę
    - wszystkie wspólne chwile z kolegami i koleżankami
    - jak wchodziliśmy na Wierchomlę
    - że pokonałam górę Jaworzynę
    - całe kolonie
    - wieczorne spotkania
    - cerkiew
    - wysiłek jaki włożyłam
    - grę w siatkówkę z panią Heleną
    - zachód słońca wśród gór
  7. Co zobaczyłam?
    - góry
    - jak może być fajnie na koloniach Caritas
    - piękną przyrodę
    - fontannę, ogrody sensoryczne
    - ciekawe miejsca
    - piękny kościół
    - ruiny zamku
    - cerkiew
  8. Czy chciałbym pojechać na kolonie jeszcze raz? Dlaczego?
    Wszystkie odpowiedzi były takie: Tak. Chciałabym pojechać jeszcze raz, ponieważ mogłam tu nauczyć się wielu rzeczy. Także pogłębiłam wiarę, nauczyłam się wiele piosenek do Pana Boga i innych.
    Tak. Dlatego, bo tu są fajne gry, zabawy oraz konkursy. Oraz dlatego, że nigdy mi się nie nudziło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz